niedziela, 7 sierpnia 2011

blond

Od momentu jak zafarbowałam sama włosy rozjaśniaczem i błyskawicznie wróciłam do brązu znowu o nim marze, a co gorsza robie wszystko aby do niego wrócić, płucze włosy rumiankiem i wyciskam hektolitry cytryny do szamponu, efekt niewielki jest, w słońcu włosy są słomianorude, co oczywiście w żaden sposób mnie nie satysfakcjonuje. Od przyszłego tyg zaczynam rozjaśnianie od nowa, warstwami od tyłu, jest tak ochydnie ciepło, że noszenie mojej lokowełny sprawia iż gotuje mi się głowa więc kok na miesiąc, dwa nie sprawi mi przykrości. A jak pomyślę, jakie długie bd miała włosy jak skończe tą ciapranine z włosami łooooooooooooo <3
Po dzisiejszym zdjęciu zdecydowałam że już nigdy przenigdy nie wyprostuje włosów, to kretyństwo mając takie loki, tak mówie to ja hahaha nie wierzysz? ja też.
Niżej spam dzisiejszymi zdjęciami i pare moich ulubionych, są ich tryliony więc będe stopniowo.
















  



















 miłej niedzieli:)



4 komentarze:

  1. Hi dear! I really love blonde hair...such a great inspirations!
    I have just discovered your blog and I'm now one of your first followers!
    Greetings from Spain,
    xoxo
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. czesc,
    I started a new blog. Its called "Same Same But Different". I would like to share with you my view on fashion, art and other amazing things. I hope you will enjoy the posts of my outfits, fashion and things which are a part of my life. I am happy about every comment or message. And please dont hasitate to criticize or to leave a helpful suggestion. (and i know i really need to learn how to use my camera)

    -> http://www.ssbdk.blogspot.com/

    Hope to read from you soon,

    best wishes and greets from london
    Kamila
    ps. blond nie jest taki fajny wolalabym byc brunetko

    OdpowiedzUsuń
  3. amazing post dear!
    Lovely blog! Following! Follow back? <3

    OdpowiedzUsuń