środa, 25 maja 2011

14

Chyba nikt tego bloga nie czyta, ale i tak sprawia mi przyjemność pisanie tu. Chciałabym opisać mój codzienny makijaż, tak więc jeśli jest zwykły szkolny dzień mój makijaż zazwyczaj wygląda tak:
-pierw nakładam bazę oraz korektor na przebarwienia, aktualnie mam ten z ESSENCE, jest beznadziejny zmywa się zaraz po nałożeniu podkładu, dlatego sfotografowałam też z MS bo jest dużo dużo lepszy :)
-następnie nakładam podkład, jak dla mnie nie widzać różnicy między jednym a drugim, no może po tym z LIRENE się szybciej twarz świeci
-następnie maluje powieki cielistym cieniem oraz robie kreski brązową kredką
(co do kredek im tańsza tym miększa tym lepsza)
-na zwięczenie makijażu nakładam róż lub bronzer, to pierwsze akurat mi się skończyło więc został bronzer
(poluje na brzoskwiniowy kolor;d)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz